LHDN tawar jawatan kerja, banyak jawatan yang kosong

LHDN tawar jawatan kerja, banyak jawatan yang kosong

Jawatan kosong tahun 2022 kini dibuka oleh pihak Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia. Bagi mereka yang berminat dan sedang mencari pekerjaan, sila ikuti segala perkongsian yang telah disediakan di bawah ini.

Pengambilan calon kekosongan jawatan ini terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat untuk menjawat jawatan seperti yang telah dinyatakan di bawah ini. Sila pastikan bahawa anda telah membaca serta memahami segala syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum anda melakukan permohonan kekosongan jawatan tersebut.

MAKLUMAT KERJAYA

Nama Majikan : Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia

Tarikh Tutup : 14 Julai 2022

Lokasi : Seluruh Malaysia

Berikut adalah merupakan kekosongan jawatan yang telah ditawarkan oleh pihak Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia:

  1. Penolong Eksekutif Hasil (Pentadbiran)- 37 kekosongan
  2. Penolong Eksekutif Hasil (Pentadbiran) fungsi Kesetiausahaan -21 kekosongan
  3. Penolong Eksekutif Hasil (Teknologi Maklumat) 16 kekosongan
  4. Penolong Eksekutif Hasil (Perakaunan)- 6 kekosongan
  5. Penolong Eksekutif Hasil (Kejuruteraan) – 1 kekosongan
  6. Penolong Eksekutif Hasil (Pentadbiran) fungsi Keselamatan-1 kekosongan

Untuk memohon, sila rujuk pada pautan di bawah ini :

–         Bagi calon yang berminat untuk melakukan permohonan, anda dikehendaki menghantar segala maklumat permohonan dengan lengkap yang merangkumi resume anda beserta dengan pengalaman pekerjaan anda yang lalu (jika diperlukan).

–         Jika diperlukan, para pemohon yang belum mempunyai akaun berdaftar hendaklah mendaftar akaun terlebih dahulu sebelum melakukan sebarang permohonan kekosongan jawatan yang telah diiklankan di atas.

–         Hanya calon yang layak sahaja yang akan dipanggil untuk tujuan sesi temuduga manakala bagi permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan dalam tempoh masa tiga bulan adalah dianggap sebagai tidak berjaya.

–         Untuk mengetahui maklumat lanjut berkaitan dengan kekosongan jawatan yang ditawarkan di atas sila klik pada pautan berikut KLIK DI SINI.

SYARAT KELAYAKAN MEMOHON

–         Memiliki Diploma yang diiktiraf oleh kerajaan dari institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau luar negara atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;

–         Sekurang-kurangnya mempunyai Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia (STPM) dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh kerajaan atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya;

–         Sekurang-kurangnya Kementerian Pendidikan Malaysia dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh kerajaan atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya; mempunyai Sijil Matrikulasi

–         Memiliki kelayakan ljazah Sarjana Muda dalam bidang yang berkaitan dan diiktiraf oleh kerajaan bagi yang tidak memiliki kelayakan Diploma, STPM dan Sijil Matrikulasi Kementeriar Pendidikan Malaysia; dan;

–         Memiliki Purata Nilai Gred Terkumpul (CGPA) sekurang-kurangnya 2.50 dan ke atas bagi Diploma/STPM/Sijil

–         Matrikulasi KPMIjazah berkenaan bagi pegawai yang telah berkhidmat di LHDNM kurang daripada 10 tahun;

–         Memiliki Purata Nilai Gred Terkumpul (CGPA) sekurang kurangnya 2.30 dan ke atas bagi Diploma/STPM/Sijil

–         Matrikulasi KPM/l|jazah berkenaan bagi pegawai yang telah berkhidmat di LHDNM lebih daripada 10 tahun

Ciri-ciri calon yang diinginkan adalah seperti berikut:

–         Kemas dan pembersih

–         Mempunyai pengetahuan am yang baik

–         Mempunyai ciri kepimpinan dan bertanggungjawab

Kelebihan yang ditawarkan:

–         Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik

–         Cuti tahunan

–         Cuti sakit

CARA MEMOHON

Permohonan kekosongan jawatan terkini di atas boleh dilakukan secara atas talian. Sila ikuti segala arahan seperti di bawah ini.

Sila klik pada pautan “KLIK DI SINI” yang terdapat pada bahagian atas dan rujuk pada maklumat permohonan, syarat dan tarikh tutup permohonan jawatan kosong tersebut.

Untuk permohonan kali pertama, para pemohon perlulah mendaftar akaun terlebih dahulu (sekiranya diperlukan) sebelum melakukan sebarang pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

Para pemohon dinasihatkan agar sentiasa mengemaskini segala maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Untuk makluman, hanya calon yang berjaya disenarai pendek sahaja yang akan dipanggil untuk tujuan sesi temuduga.

-infomalaysiakini-